петък, 20 февруари 2015 г.

малко цапаница (никога) не е излишна

снимката е от
thewonderfullifeofparkers.blogspot.com
Има имена (като Виготски), които се използват като индулгенция, че знаеш нещо за съответната наука - в случая педагогика. Само че аз към момента знам сравнително малко за виготски и си го признавам, но една от мислите му ми харесва - "Играта на едно дете никога не е просто повторение на това, което е видяло, а творческо пресъздаване на впечатленията, които е придобило". Този цитат го оставям за умосмилане.

Това, което ми се прави в идващите дни, е смесица от цапане, вдъхновение и свободно време, без ограничение в мисленето. ще използвам водните бои на детето, ръцете ни и листовете, които вървят по много всеки ден за рисуване.

За вдъхновение имам тази селекция в акаунта ми Пинтерест, която не смятам да показвам на дъщеря ми, а да измисляме нови варианти какво може да се направи от отпечатъци на ръцете ни.





Етикети: ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница