вторник, 10 февруари 2015 г.

латино в сивия ден: мана и шакира в нова песен


наричам мана "мексиканските щурци", въпреки че мащабът им е малко по-голям, донякъде вероятно и заради езика, на който пеят - мана са най-успешната латино рок група, която познаваш от песента на карлос сантана corazon espinado от свръхестествения му албум, а шакира е просто шакира - моя стара приятелка, с която сме пяли не веднъж и два пъти в колата ми - и уникален човек, музикант и благотворител (всичките ми близки приятелки са такива, макар и не винаги да пеят или свирят добре!).

общата песен на мана и шакира е като сбъднато желание за мен от н.в. вселената, защото любими мои артисти правят красота заедно. песента беше пусната преди по-малко от 24 часа, но вече има над 600,000 гледания в youtube - разбира се, едва ли някога ще стане хит в българия, но това няма никакво значение.

тук е плейлиста ми с любими песни на мана...

и плейлиста ми с хитове на шакира, който е по-различен от песните, с които подозирам, че я свързваш...





Етикети:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница