неделя, 16 ноември 2014 г.

тази година изпреварих всички с коледната украса...


разбира се, джъмбо са виновни. не! икеа първи ми лепнаха очите към някои коледни идеи. но май елхата на откриването на sofia ring mall, беше червеят, който ми прояде мозъка да купя коледен венец за вратата на къщата отрано.

опитът ми с коледните венци е голям - откакто се продават, все някой виси на вратата, но този път смених любимия си, защото тежестта му е твърде голяма за сегашната врата. не стига че имам коледен, но слагам и есенен, великденски и дори един пискюл за кон за честита баба марта, който си бях купила от велинград преди години.

така че тази година дори изпреварих рокфелер център, които ще палят светлините на елхата на 3ти декември.
ето така изглежда
мартенската ми врата 

но... дори да е смешно, коледното настроение ми липсваше и сега чакам да завали и малко сняг...


0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница