вторник, 29 март 2016 г.

сериалът "Връзки" с втори сезон - бях на премиерата заради... психотерапевтичната връзка

Втори сезон на сериала Връзки започва от 4ти април по FoxLife. По испански пиперлив, малко откачен, остроумно секси в първия си сезон, началото на втория също обещава да си струва гледането.


Подписах декларация на Fox Channels, че нищо няма да разказвам, така че мога да споделя само положителни неща от това, което видях на прожекцията в Cine Grand и срещата с екипа. По собствено желание, не че съм подписала декларация да не пиша нищо лошо.

Семейството на Мика (Лили Маравиля) и Тони (Михаил Билалов) е в нов, шеметен етап и, това, както изглежда, няма как да се спре. Продуктовото позициониране не дразни, въпреки че минава границите в определени моменти и това се дължи на работата на сценаристите, които успяват да накарат дори зала с калени на всичко журналисти и други публични лица да се разсмее от сърце.

"коуеги"
Не пропуснах да се снимам с Михаил Билалов, който играе Тони, "психотерапевт", заради закачката с блога ми.. Героят му е толкова психотерапевт, колкото аз съм актриса, но както и той каза "професията на Тони няма значение, важно му е да стои далеч от жена му". С други думи, ако някой от първи сезон си е направил извода, че психотерапевтите седят зад големи бюра и се забъркват нонстоп в любовни драми, не е така.

Но Връзки си остава най-забавния сериал в момента, вече чакам епизодите по FoxLife в понеделниците.

Етикети: , , , ,