вторник, 3 февруари 2015 г.

27 въпроса, които да си зададеш по пътя си

илюстрацията е
на дан лестър
(повече за него
в края на поста)
волтер бил казал, че не винаги отговорите, а въпросите, които си поставяш, са важни. сложна мисъл на сложен човек, но в основата на личностното развитие, което се осъществява
понякога акуширано от психотерапевти и коучъри стоят точните въпроси, чието ехо може да се превърне във вътрешни гласове на мъдростта.

ето 27 въпроса, които са в иначе глупавата графа "по принцип", но могат да провокират по-дълбок размисъл с добавената стойност на бонус въпроса "защо" към всеки един от тях


  1. от какво ужасно ме е страх? 
  2. държа ли на нещо, което е време да оставя да си отиде от живота ми?
  3. каква грешка направих днес и какво научих от нея?
  4. накарах ли някой днес да се усмихне?
  5. от какво се отказах?
  6. кога за последен път преминах границите на зоната на комфорта си?
  7. какво искам да променя в себе си?
  8. кой е повлиял до този момент най-много на отношението ми към живота?
  9. какво искам да постигна в живота си?
  10. кое е по-лошо: да се проваля или никога да не се опитам?
  11. наистина ли има значение какво мислят другите за мен?
  12. каква е моята роля в собствения ми живот?
  13. какво направих днес за себе си?
  14. за какво мога да благодаря днес на живота?
  15. слушам ли интуицията си?
  16. уважавам ли себе си и нуждите си достатъчно?
  17. оправдавам ли лошото отношение на другите към себе си?
  18. давам ли на любимите ми истинска любов и внимание?
  19. какво качество/умение искам да развия в себе си?
  20. мога ли да помоля за помощ, без да се чувствам виновен?
  21. какво ме спира да живея живота, който искам?
  22. харесвам ли се?
  23. колко пъти най-големите ми тревоги и страхове са се случили в действителност?
  24. страхувам ли се да бъда себе си сред другите хора?
  25. ако живея само един ден и той се случва отново и отново, какво бих правил в този ден?
  26. знаят ли хората, които обичам най-много, колко много ги обичам?
  27. човекът, който искам да съм, ли съм?





дан лестър комбинира рисунки и фотография - тук е неговото портфолио








Етикети:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница