неделя, 18 януари 2015 г.

пантон цветове и мода за сезона

изпитвам съмнение, че мнозинството хора ще носят така прокламирания цвят марсала (9 в таблицата) през 2015 и че обявяването на цветовете е нещо повече от графа "любопитно". моите впечатления са, че всеки носи, каквото смята че му отива и рядко прави изключения.

модата е все по-либерална и отдавна "какво ще се носи" не е въпрос, поне според мен. има хора с усещане за стил, които винаги ми е любопитно какво ще комбинират в ежедневието си, но те са специални така или иначе.

изборът на цветове в дрехите освен мода е и въпрос на психология - телесната психотерапия, с която работя в практиката си на терапевт има силна и издържана във времето теория по въпроса.

чрез цветовете разкриваме себе си и отношението си към света. промяната на нагласите ни е трудна, не само защото сме "свикнали", но и защото знаем, че с цветовете, които избираме в ежедневието си се чувстваме спокойни и сигурни. това са всички цветове - и тези на стените на стаите (от "само бяло!" до "никога бяло!"), на дрехите и дори на грима.

голямото предизвикателство - и причината за съмненията ми към марсала - е, че въпреки всичко, на много от нас ни е трудно да рискуваме с новото. аз също не бих се обличала с нея - но защото съм пробвала този цвят и знам, че не ми отива - но бих го носила, ако искам да се маскирам като член на светата инквизиция. в откриването на цветовете, които ти отиват (което не е равно на харесвам задължително) много помагат хора като маргарита.


в палитрата има един цвят, в който се влюбих, след като видях свежата му категоричност на устните на една дама. цветът на таблицата е 6 - strawberry ice и има подобен в пролетната 2015  колекция на chanel, тук селекцията от червила. дори в офис среда, това ненапрегнато розово с цвят на вишнева пъпка може да те отличи с елегантността си, която не избива в излишна фриволност.


в колекцията любим ми е ружа, който е толкова красиво направен, и си представям как със замах взимам лист по лист от цветята докато мине пролетта и дойде момента за грима за по-обичана от слънцето кожа.





таблицата може да е вдъхновение за разнообразяване на цветовете - любителките на черно винаги ще си го носят, но тъмносивото е приемливо разнообразие, както и дамите в синьо и зелено имат нови нюанси пред себе си.

защото не е ли хубаво да срещаш в огледалото свое ново аз по-често и дали ако ти е скучно в живота изобщо, не трябва да разнообразиш първо нещо в себе си?








Етикети:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница