сряда, 1 януари 2014 г.

мантрата за 2014

2013 беше тежка година, в която научих по трудния начин много уроци. благодарна съм за тях.
не бях щастлива, с изключение на няколко, но много силни моменти, които ми дадоха сили, за да я преживея и да остана цяла, цялостна и изцяло себе си.

дъщеря ми сама избира с кого да заспива (50/50 между мен и баща й) и в навечерието на новата година реши да останем заедно. като малък терапевт ме накара да легна на леглото, да правя ангел и ми сподели новата си песен, която да пеем заедно:

...радвам се на света, радвам се на света...

от това ще излезе великолепна мантра за 2014.
лоши мисли и герои няма как да могат да ме захлупват.

красивото начало на годината ми е и препрочитането на бягащата с вълци на клариса пинкола естес, от която си взех това:

когато следваме интуицията си, ние сме като звездна нощ - гледаме на света с хиляди очи.

радвам се на света!


Етикети: , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница