понеделник, 15 декември 2014 г.

коледно настроение

както написах и в редакторското си писмо в брой декември 2014 на cosmopolitan българия (сайтът е с нов и много приятен дизайн), през месеца на коледа съм... неудържима.


тази година успях да се удържа границите, за разлика от миналата, и съм на вълна бяла лед светлина, която ме плени, и имам една футуристична елха у дома и шишарково-лед-сребърна кошница в офиса.

в къщата две мечета стоят до елхата и я пазят, а скоро там ще се появят и подаръците, които дядо коледа ще донесе, който каквито си е пожелал.

втора поредна година централна поща софия ме изненадват приятно с доброто отношение на дамите, които продават марки, които прочитат без да коментират, че адреса на адреса на дядо коледа е домашния ни, и дават марка с коледна тематика. цялата коледна украса на красивото здание (повече за история на сградата на ул. дякон игнатий) и настроението на хората там, светлините, голямата елха, специалната пощенска кутия за писма до дядо коледа ме зареждат с онова настроение, което прави дори мъгливите декемврийски дни хубави.


Етикети:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница