сряда, 2 юли 2014 г.

мерилин монро за кариерата и любовта

мерилин, чийто масов образ на блондинка е твърде повърхностен за силната жена, стояща зад клишето, е казала че

кариерата е чудесно нещо, но не можеш да се гушнеш с нея в студена нощ

оказа се, че лейди гага й е отговорила няколко десетилетия по-късно с

кариерата ти никога няма да се събуди един слънчев ден и да ти каже "скъпа, не те обичам вече".

приятелката ми мариела (чудесен сватбен агент, между другото) е също на страната на мерилин, защото

историята познава милиони случаи, при които "кариерата" е изневерила.

аз... аз съм някъде по средата. защото обичам да се гушкам, но и да бъда най-добрата. просто да съм добра в работата ми помага да се чувствам спокойна. но за разлика от преди вече не съм готова да платя всяка цена, а до определена цена. а това прави разликата.

Етикети:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница