вторник, 24 юни 2014 г.

изумителният свят на сухите шампоани

ъъъъъъ....
този блог беше замислен като сериозен, леко нАучен блог, с депресии, невротизми и други теми, които искрено ме вълнуват.

обаче светът е по-шарен и решавам да обогатя идеята и да се занимавам с не по-малко сериозни теми: като мазната коса.
аз не страдам от мазна коса, но страдам, когато видя хора с мазна коса, особено пък когато често се явяват в такъв вид публично. на всеки му се случва "да няма 10 минути да се изкъпе", но освен ако не си родила преди три месеца, мазната коса е трудна за обяснение на всекидневна база.

този сух шампоан на Bumble and bumble. е първия, който ползвам.
ох.
нанесох го върху коса, мазна от бадемовото масло за лице, което ползвам, за да го тествам.
въпреки че е първият, който ползвам, той е необичаен, тъй като е за тъмнокоси (серията я има и за светлокоси).
т.е. не е бял, както предполагах.
нанася се лесно, от около 20 см (усещането е като за пръскане с лак) и след като засъхне с пръсти или гребен (аз пробвах от едната страна с гребен, от другата с ръка), косата се разрошва.
резултатът: като коса, минала скоро сешоар и обилно количество лак, малко като каска стои, но определено не е мазньоч. просто изумително, наистина за кратко време косата ми придоби обем!
остава следи по ръцете и по мивката (лесно се мие), също и по лицето, но е възможно проблемът да е в мен и това, че ми е за пръв път.
смятам да си го оставя в офиса и да го взимам на път - това е полезно решение за 5 мин и крайни случаи.
но добрата стара вода и шампоан са си най-доброто... forever.

(сухият шампоан е наличен в магазините sephora)

Етикети: , , , ,

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница