вторник, 20 октомври 2015 г.

есенно разчистване

След няколко черни дупки на пълноценна почивка, в които пропаднах с удоволствие, открих колко много нюзлетъри получавам - но не чета. Затова започнах с разчистването на личния ми мейл. 

Животът е твърде кратък, за да го губя в ненужни отношения, връзки и дори мейли. Секунда тук, секунда там за триене и ето, че съм твърде много загубила от времето си. Няколко дни се наблюдавах какво не чета, а идва на пощата ми и съответно започнах да натискам Unsubscribe все по-често. Останаха само тези, които чета и ми дават нещо, както и услуги, които ползвам. Сбогом asos (официалната рокля, която купих от тях отдавна е при приятелка на приятелка), сбогом ъпдейти на списания (давам приза на Marie Claire за най-дълъг стоп на абонамента) и т.н., и т.н.

Останаха дневния ми английски вестник (чай не пия, но вестници чета); Quora (куората я употребявам напоследък повече и от фейсбука, поне има някакъв смисъл) и няколко други, главно от Google Scholar.

Да, животът ми сутрин е без много мейли, но със съдържание, което чакам.