неделя, 11 октомври 2015 г.

трансфер лондон-лутън с уиз еър? никога!


Срещата е на гарата.
Ама гарата не е тази в Павликени,
големичка е!

Стоя си на летище Лутън и се чудя: "Какво, за Бога, ме накара да си купя билет за трансфер Лутън-Лондон и Лутън-Лондон от Уиз Еър (Wizz Air) и P-air, компанията, която обслужва трансфера Лондон-Лутън?"


Може би реших, че ще е по-удобно, а и цената на пръв поглед беше почти същата като тази, която бих платила на касата, но някакси защо пък не. Не съм пътувала от Лутън и реших да не си създавам излишни трудности. Уви, грешах жестоко!

Който ме познава знае, че държа на детайлите и си чета документацията. Затова, няколко дни преди да тръгна, установих, че за връщането няма дадено място на срещата.

Мейл.

Още един мейл.

И пак мейл, в който ми се обяснява, че срещата е на гара St. Pancras (Сейнт Панкрас).

Отивам на срещата навреме (220 мин минимум по-рано).

Да, ама St. Pancras е доста голяма, а нито на информацията, нито на бюрото за продажба на билети знаят за съществуването на трансфер с влак на Уиз Еър (Wizz Air). Кол центъра на железопътната компания също нямат представа и ме е съветват да пробвам на машините за билети с кода на резервацията.

Нееее!

Право на последен ход - звъня на кол центъра на Уиз Еър и P-Air. Обясняват ми да пусна мейл. "Добре, отговарям, ама уикендите не работи отговарянето, а утре, аз вече ще съм се прибрала". Следващото в списъка с отговори на човека е "Не мога да ви помогна".

Честно, побеснях!

Ами ако бях някой, който наистина не може да се оправи?!
А ако нямах пари?!

Уиз Еър или техния контрактор, ми продадоха услуга, която действително... не съществува!

Отивам на касата и след 5 минути вече имам билет за влака до Лутън. 50 мин по-късно съм там.

И сега ще напиша мейл на P-air и Уиз Еър, че си искам парите. Тези, които ми взеха за несъществуваща услуга, тези, които дадох допълнително за трансфер и също държа на писмено извинение. И да, ако не го направят, ще си потърся правата чрез Комисията за защита на потребителите.

Аман от наглеци и лошо обслужване!

Етикети: