понеделник, 13 юли 2015 г.

галерия като галерия

входът на
галерия Сабай, ул. Неофит Рилски 63
Понякога се чувствам като дете в сладкарски магазин. Не, не започнах както трябва. Отдавна ми е мерак да нося бижу на Нева Балникова. Колекцията Raw Cut е създадена директно за мен. Преживяването на избиране на точното бижу беше уникално и с това, че в галерията, където избирахq ми беше трудно да избера, защото имаше и още, и още, и още хубави неща, но бижуто Raw Cut, което си бях харесала си направо ми лепна за ръката. И като дете не смятам да го свалям цяла нощ.

Откритието ми днес е колко много талантливи български бижутери с оригинални идеи има. А картината, направена с техниката преге включва Цветелина Спиридонова директно в имената, които ще наблюдавам какво още ще сътворят.

бяло върху бяло
техниката е преге - вид сух печат



Етикети: ,